A “forbidden fruit effect”: An eye-tracking study on children’s visual attention to food marketing
- Autor(en)
- Alice Binder, Brigitte Naderer, Jörg Matthes
- Abstrakt
- Organisation(en)
- Institut für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft
- Externe Organisation(en)
- Ludwig-Maximilians-Universität München
- Journal
- International Journal of Environmental Research and Public Health
- Band
- 17
- Anzahl der Seiten
- 11
- ISSN
- 1661-7827
- DOI
- https://doi.org/10.3390/ijerph17061859
- Publikationsdatum
- 03-2020
- Peer-reviewed
- Ja
- ÖFOS 2012
- 508007 Kommunikationswissenschaft, 508014 Publizistik
- Schlagwörter
- ASJC Scopus Sachgebiete
- Public Health, Environmental and Occupational Health, Health, Toxicology and Mutagenesis
- Link zum Portal
- https://ucrisportal.univie.ac.at/de/publications/e18511e3-c8b3-41c8-a170-895a0491be8d